09. 03.2021р. Шановні здобувачі освіти та батьки!

05.03.2021р. Вшановуємо Шевченка
05.03.2021
05.03.2021р. До Міжнародного жіночого дня
12.03.2021
Show all

09. 03.2021р. Шановні здобувачі освіти та батьки!

З 9 березня 2021 року навчання не призупинено, а переведено в режим дистанційного!

Карантин – це не канікули!

Але це – точно іспит на самоорганізацію, відповідальність, самосвідомість! 
 Це виклик для всіх нас!

Вжесьогодні:

1.Усі викладачі та майстри виробничого навчання мають базу даних для комунікації з учнями.

2.Усі викладачі надсилають завдання та отримують зворотній зв’язок з учнями, зручними для роботи засобами (вайбер, електронна пошта, сервіси Google та інші освітні платформи).

 Щопотрібноробити вам:

1.Постійно підтримувати зв’язок із своїми класними керівниками, майстрами виробничого навчання

2.Перевіряти свої поштові скриньки, «кабінети» та «класи», де вас було «приєднано» викладачами.

3.Виконувати інструкції щодо виконання завдань, задавати питання, залишати коментарі. Кожна ваша робота буде оцінена. Усі сьогодні усвідомлюють, що карантин – це надовго, тому в Україні відбувся масовий вимушений перехід на дистанційну освіту. Підхід до дистанційного навчання залежить від кожного конкретного закладу освіти й  конкретного педагога – наскільки вони виявляться готовими гнучко і швидко перебудувати свою роботу, наскільки  у здобувачів освіти й викладачів є якісний інтернет-доступ. Вимушене дистанційне навчання поставило педагогів  перед непростими викликами:як організувати навчання в умовах карантину, коли викладач не може бути поруч?

Тим викладачам, хто звик до фронтальної роботи, уроки через Skype будуть доречними. Дня цього необхідний premium пакет Skype, що дозволяє підключати до 30 осіб і мати зв’язок хорошої якості.

Якщо викладач уже мав досвід роботи з платформами Kahoot, Quzizz, IDroo, Miro чи подібними, він зможе швидко підібрати (чи розробити власні) завдання для своїх здобувачів освіти на самостійне опрацювання.

Завдання для самостійного опрацювання навчального матеріалу, які здобувачіотримують через створені групи батьків у Viber,  мобілізує зусилля викладача у кризовій ситуації .

Наступним є Zoom — зручний та простий у використанні сервіс онлайн-зустрічей  і  конференцій. На сайті спершу потрібно зареєструватись, а тоді запланувати урок чи конференцію. Після цього викладач отримує лінк, який може розіслати учням, щоб вони приєдналися до віртуальної зустрічі у  призначений час. Якщо робити це вперше, сервіс надає можливість спробувати тестовий варіант, щоб відчути, як усе працює. Безкоштовна версія Zoom дає змогу проводити 40-хвилинну онлайн-конференцію з необмеженою кількістю учасників.

Поетапна інструкція 
 налаштування
Zoom на вашому комп’ютері, 
 аби йти в ногу з часом і
комунікувати через круті й надійні інструменти!

1. Переходимо за посиланням -https://zoom.us/ через браузер Google Chrome або Mozilla. Виконуємо інструкції  та  завантажуємо програму на комп’ютер (вона завантажиться автоматично).
 2. Натискаємо у  верхньому кутку – «Зареєструйтесь безкоштовно».
 3. Вводимо робочу адресу електронної пошти або входимо за допомогою акаунтів Google / Facebook.
 4. У «меню» натискаємо «Запланувати конференцію».
 5. Вводимо дані: тема, опис, коли, тривалість (важливо зауважити, що на базовому тарифному плані Zoom є обмеження по часу: 40 хвилин для конференцій з трьома або більше учасниками).
 6. Так як це американська програма час ділиться на AM і PM. AM – з 00:00 і до 11:59, PM – 12:01 – 23:59.
 7. Вводимо необхідні параметри, натискаємо «Зберегти».
 8. З’являється сторінка з даними про конференцію.
 9. Копіюємо URL входу і висилаємо колегам або учням, яким потрібно буде пройти за посиланням у потрібний час.

Важливо: ви як організатор можете вибрати опцію – давати доступ до конференції учасникам до вас чи ні.
 10. Після цього підключаємося до програми – відкриється необхідне вікно й   система запросить доступ до мікрофона  та  відеозв’язку – дозвольте ці зміни.
 11. Як тільки почнеться конференція, унизу з’являться різні опції, як демонстрація екрану, запрошення учасників або запис цієї конференції. Обирайте те,  що вам потрібно  аби ефективно провести зустріч.
 12. Для того , щоб завершити конференцію – натискаємо кнопку у правому нижньому куті «Завершилася конференція».
 13. Якщо ви обрали запис екрану, система автоматично збереже його у вас на робочому столі. Це можливість ділитись матеріалом з учнями, які не були присутні з вами.

Адміністрації для спілкування з педагогічним колективом  (нарада, засідання педагогічної ради чи  інші заходи)  Zoom  буде дуже доречним. 

 Дистанційне навчання — це індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності здобувачів освіти, який відбувається за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього процесу у спеціалізованому середовищі, що функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій. Ураховуючи те, що карантини затяжний, організація повноцінного дистанційного навчання – не забаганка, а необхідність часу.

Увесь колективпрацює над тим, щоб максимально оптимізуватиорганізаціюдистанційногонавчання! Бажаємо всім здоров’я!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Перейти до вмісту