Педагогічний подіум є однією з форм обміну педагогічним досвідом, інноваційною діяльністю та впровадження результатів педагогічної праці. Він передбачає «показ моделей» різноманітних інноваційніх методів и технологій навчання, продуктивної діяльності педагогів, спрямованих на стимулювання активності здобувачів освіти.
28 лютого Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Закарпатській області за підтримки департаменту освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської ОДА-ОВА, участі членів атестаційних комісій І та ІІІ рівнів, провів педагогічний подіум «Кращі практики педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти Закарпатської області, які атестуються у 2023 році». Поділитися досвідом мали змогу і педагоги Тячівського професійного ліцею: майстер виробничого навчання з професії секретар керівника (організації, підприємства, установи), адміністратор Губанова Людмила Леонтіївна продемонструвала присутнім «Електронний практичний посібник «Діловодство в навчанні секретарів» (номінація «Власні підходи до розробки сучасних дидактичних матеріалів та використання їх на уроках виробничого навчання»). Експертна група атестаційної комісії ІІІ рівня відмітила і цікаву методичну розробку уроку викладача спецдисциплін з професії столяр, тесляр Павлюк К.І. на тему «Меблева фурнітура» (предмет «Матеріалознавство», номінація «Використання сучасних педагогічних, виробничих, цифрових технологій при підготовці до уроків професійної підготовки». У номінації «Інноваційна діяльність педагогів ЗП(ПТ)О та їх участь у змагальницьких заходах всеукраїнського рівня» відзначено Погоріляк Олександру Іванівну, майстра виробничого навчання з професії кухар, офіціант за участь у Всеукраїнському кулінарному конкурсі «Гарбузовий маєток 2023».
Організація та проведення зустрічі у форматі педагогічного подіуму не тільки актуально та важливо, а й сучасно, креативно, нестандартно. А різноманітні інноваційні форми та методи навчання, представлені на ньому, дадуть змогу не тільки створити педагогічний «банк даних сучасних технологій», а й підвищити ефективність освітнього процесу.