Характерна ознака професії педагога — необхідність професійного розвитку упродовж усього періоду фахової діяльності. Особливо актуальною проблема самоосвіти педагогів стала в умовах інформаційного суспільства, де доступ до інформації, вміння працювати з нею є ключовими.
Знання педагога вимагають постійного вдосконалення. У цьому більше переконані педагогічні працівники Тячівського професійного ліцею. Самоосвіта стала на першому місці. Особливі тонкощі дистанційного навчання педагоги здобували на онлайн-порталах «Всеосвіта», «На Урок», Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності, через онлайн-курси «Prometheus», тощо.
Найбільше уваги було приділено актуальній тематиці сьогодення – дистанційній освіті та удосконаленню цифрової грамотності. Ці питання вивчалися на вебінарах: «З чого розпочати дистанційне навчання. Найпростіші онлайн-сервіси та покрокова інструкція», «Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання», «Використання сервісу ZOOM для проведення дистанційних занять», «Використання сервісів Renderforest та InShot для створення навчальних відеороликів на смартфоні», «Креативні методи підготовки учнів до написання власного висловлення формату ЗНО», «Google Classroom: алгоритм використання та можливості для організації дистанційного навчання», «Ефективна та зручна організація дистанційного навчання за допомогою інноваційних тестів», «Успішне дистанційне навчання: комунікація + прості вхід і вихід», «Як у школі розбудувати систему забезпечення якості освіти: нові офіційні рекомендації», за що мають сертифікати, свідоцтва, дипломи, подяки. Молодці!