25.02.2021р. Засідання методичної комісії суспільно-гуманітарної підготовки.

25.02.2021р. До 150-річчя Лесі Українки
25.02.2021
26.02.2021р. Засідання методичної комісії професій громадського харчування
26.02.2021
Показати всі

25.02.2021р. Засідання методичної комісії суспільно-гуманітарної підготовки.

Як побудувати сучасний урок? Як зробити так, щоб урок не тільки озброював здобувачів освіти знаннями та вміннями, а й викликав би у них щирий інтерес, природню зацікавленість, формував би їхню творчу свідомість?

Одним із завдань, що стоїть  перед   сучасним викладачем є вибір таких інноваційних методів і форм організації навчальної діяльності учнів, які будуть сприяти  всебічному, творчому розвитку особистості. Це включає не тільки нові технічні засоби, а й  нові форми і методи викладання, новий підхід до організації процесу навчання, спілкування між учасниками освітнього процесу. Завдання педагога полягає в тому, щоб вибрати такі методи навчання, які дозволили б виявити ініціативність, творчість учня, активізували його навчально-пізнавальну діяльність в процесі навчання, розвивали таланти учнів.

Використання на уроках різних інноваційних технологій розвиток забезпечує позитивну мотивацію здобуття знань з предмета, дає відчуття потреби в самоосвіті, формує стійкий інтерес до матеріалу, що вивчається, сприяє розвитку творчої особистості.

                 25лютого відбулося засідання методичної комісії суспільно-гуманітарної підготовки. На порядок денний винесено такі питання:

  1. Удосконалення  змісту і структури уроків історії на основі інноваційних методів навчання (з досвіду роботи викладача суспільних  дисциплін Бокоч Л.М.)
  2.  Сучасний викладач як педагог та психолог  (з досвіду роботи викладача викладача професійної етики і психології Бокоч К. М.)
  3. Обговорення  заходів та програми предметного тижня до Шевченківських днів в рамках декади української мови та літератури.
  4. Підготовка і проведення тижня іноземної мови.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Перейти до вмісту