Як побудувати сучасний урок? Як зробити так, щоб урок не тільки озброював здобувачів освіти знаннями та вміннями, а й викликав би у них щирий інтерес, природню зацікавленість, формував би їхню творчу свідомість?
Одним із завдань, що стоїть перед сучасним викладачем є вибір таких інноваційних методів і форм організації навчальної діяльності учнів, які будуть сприяти всебічному, творчому розвитку особистості. Це включає не тільки нові технічні засоби, а й нові форми і методи викладання, новий підхід до організації процесу навчання, спілкування між учасниками освітнього процесу. Завдання педагога полягає в тому, щоб вибрати такі методи навчання, які дозволили б виявити ініціативність, творчість учня, активізували його навчально-пізнавальну діяльність в процесі навчання, розвивали таланти учнів.
Використання на уроках різних інноваційних технологій розвиток забезпечує позитивну мотивацію здобуття знань з предмета, дає відчуття потреби в самоосвіті, формує стійкий інтерес до матеріалу, що вивчається, сприяє розвитку творчої особистості.
25лютого відбулося засідання методичної комісії суспільно-гуманітарної підготовки. На порядок денний винесено такі питання: