Предмет «Технологія електромонтажних робіт» є одним з найскладніших. Пояснюється це тим, що різноманітність електронних приладів та апаратів вимагає від спеціаліста–електрика глибоких знань. Неосвіченість, недостатня кваліфікація можуть призвести до тяжких наслідків для людей і обладнання. Сучасні вимоги до знань висококваліфікованого робітника сягають за рівнем майже інженерних. Щоб якісно виробляти, налагоджувати та експлуатувати сучасні електротехнічні пристрої, треба мати глибокі знання, набути вмінь і навичок.
Під час відкритого уроку, який провів викладач професійно-теоретичного циклу Цимбалістий В.М. на тему «Схеми підключення люмінесцентних ламп», учні філії Тячівського професійного ліцею (професія електромонтажник силових мереж та електроустаткування, електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж) засвоїли схеми, за допомогою яких відбувається підключення люмінесцентних ламп – переваги і недоліки різних методів для люмінесцентних світильників, що мають не більше 2-х ламп. Цятема є важливою, оскільки енергозберігаючі лампи поступово витісняють всі інші і набувають широкого застосування, не тільки для освітлення в магазинах, супермаркетах, закладах освіти, громадських будівлях, а й у багатоквартирних і приватних будинках, забезпечують приємне і комфортне освітлення при низькому енергоспоживанні.
Для закріплення вивченого матеріалу викладач вдало використав групову форму роботи: учні в групах виконали завдання та розгадали кросворд, з якого дізналися про історію виникнення люмінесцентної лампи, яку ще у далекому 1893 році вперше показав людству Томас Едісон на всесвітній виставці в Чикаго.