Формування предметних і ключових компетентностей на уроках фізики і астрономії.

24.10.2024р. Урок виробничого навчання
24.10.2024
Показати все

Формування предметних і ключових компетентностей на уроках фізики і астрономії.

    Віртуальна лабораторія – це середовище, що імітує на екрані інструменти навчальної лабораторії (кабінету фізики, біології, хімії та ін.).Одна з цілей створення віртуальних лабораторій – прагнення до всебічної візуалізації досліджуваних процесів, а одне з головних завдань – забезпечення можливості підготовки учня до найбільш повного сприйняття і розуміння їх сутності. Віртуальні лабораторії сприяють підвищенню наочності, інтерактивності, а також формуванню пізнавальної та творчої активності учнів.

    Досвідом роботи щодо використання віртуальної лабораторії на уроках фізики, про переваги та недоліки, поділилася викладач фізики та астрономії КЗ «Тячівський професійний ліцей» ЗОР Ганна Гросич на засіданні обласної методичної секції викладачів природничо-математичних дисциплін  (куратор секції Світлана Вайда), яке відбулося 29 жовтня в режимі онлайн. Загальна тема засідання «Формування предметних і ключових компетентностей на уроках фізики та астрономії».

    Учасники онлайн-заходу дійшли висновку, що  якісна підготовка кваліфікованих робітників потребує творчого підходу викладачів до вибору змісту, форм, методів та засобів навчання, максимального використання досягнень сучасної педагогічної науки, нових педагогічних і виробничих технологій.

                                           Марта Копчалюк, методист КЗ «Тячівський ПЛ» ЗОР

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Перейти до вмісту