Сучасний урок, ефективний урок, якісна освіта – всі ці питання обговорюють не тільки освітяни: вони хвилюють випускників, їх обговорюють роботодавці, держава висуває як одну з головних проблем забезпечення якості навчання.
Яким же має бути сучасний урок? Які його ознаки? Чи може сучасний урок бути радісним і цікавим для здобувачів освіти? Чи може він розкрити та розвивати природні задатки учнів? Що потрібно, щоб провести інноваційний урок? Якими знаннями та вміннями повинен володіти викладач, щоб підготувати сучасний урок?
На всі ці та багато інших питань шукали відповіді на засіданні обласної секції заступників директорів з навчальної роботи закладів професійної (професійно-технічної) освіти (керівник секції, методист НМЦ ПТО у Закарпатській області Світлана Вайда), під час тренінгу на тему: «Сучасний урок: пошуки, проблеми, знахідки». Провела тренінг практичний психолог КЗ «Тячівський професійний ліцей» ЗОР Кристіна Бокоч.
Учасники тренінгу працювали в доброзичливій атмосфері, розуміючи, що роль кожного з них є важливою в реалізації освітньої реформи.