16.02.2023р. Відкритий урок з предмету «Комп’ютерні технології»

15.02.2023р. День вшанування учасників бойових дій на території інших держав
15.02.2023
18.02.2023р. «Вшановуємо пам’ять тих, хто загинув під Дебальцево!»
18.02.2023
Показати все

16.02.2023р. Відкритий урок з предмету «Комп’ютерні технології»

    16 лютого викладач професійно-теоретичної підготовки  Губанова Л.Л. провела відкритий урок з предмету «Комп’ютерні технології» на тему: «Робота в табличному редакторі Microsoft Excel. Створення діаграм».  (група №15, професія секретар керівника (організації, підприємства, установи), адміністратор).

    Мета уроку: навчитися створювати діаграми, здійснювати підбір потрібного виду діаграми в табличному процесорі Excel, розвивати графічну культуру, логічне мислення учнів та практичні навички роботи в середовищі Excel, виховувати працьовитість, наполегливість, зосередженість, грамотно висловлювати свої думки, естетичність у оформленні табличного документу, сприяти формуванню професійної компетентності здобувачів освіти;

виховувати наполегливість.

    У процесі уроку викладач вдало використала  методи «Взаємні запитання», «Мікрофон», «Мозаіка».  Особливо цікавим для учнів було творче завдання: за допомогою даних з Інтернет  знайти площі трьох областей та довжини трьох річок України, внести  дані в табличку MS EXCEL,  порівняти ці величини графічно, а  стиль діаграми підібрати на свій розсуд.

    Учні активно демонстрували свої знання та вміння працювати в табличному редакторі Microsoft Excel, обмінювалися інформацією, спільно працювали над запропонованими завданнями. Закріплення отриманих знань  та вмінь пройшло у вигляді тестової вікторини.

    Урок був цікавим та насиченим. Здобувачі освіти отримали необхідні уміння і навички при виконанні  завдань, реалізуючи на практиці знання з інших предметів професійно-теоретичної підготовки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Перейти до вмісту