Відкритий урок – це завжди можливість поділитися своїм педагогічним досвідом, створити атмосферу творчості та залучити учнів до активного навчання.
Тема уроку «Прянощі та спеції» з предмету «Товарознавство продовольчих товарів», яку розкрила викладачка спецпредметів Катерина Савула для учнів I курсу (група №3, професія кухар, офіціант), є не лише актуальною, а й захопливою, адже і прянощі, і приправи, і спеції стають все популярнішими у сучасному раціоні. Завдяки своїй харчовій цінності, смаковим якостям та кулінарним можливостям, вони дозволяють створювати збалансоване, корисне й різноманітне меню.
Мета уроку: у формі рольової гри, на основі дослідницької роботи сформувати конкретні уявлення про спеції, прянощі та їх вплив на смак. Під час уроку вдало використано міжпредметні зв’язки: кулінарна характеристика страв, санітарія і гігієна, хімія, географія, історія, а також матеріали навчального посібника «Товарознавство харчових продуктів», розробленого викладачами ДНЗ «Мукачівський центр професійно-технічної освіти» Елек Наталією та Миток Марією, який апробовувався в нашому ліцею упродовж навчального року.
Зацікавленість здобувачів освіти в обраній темі була видимою протягом усього уроку, адже відчувався постійний взаємозв’язок викладача та учнів, які були активними не лише під час опитування, але й на інших етапах уроку.
Марта Копчалюк, методист КЗ «Тячівський ПЛ» ЗОР