Випускник закладу професійної (професійно-технічної) освіти, який здобуває професію секретар керівника (організації, підприємства, установи), адміністратор не тільки повинен знати постанови, розпорядження, накази, інструкції та інші нормативні документи і матеріали, які стосуються організації підприємства, а й повинен уміти забезпечувати роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів, створювати для них комфортні умови, консультувати відвідувачів з питань наявних послуг. Це передбачено освітньо-кваліфікаційною характеристикою.
На уроці виробничого навчання здобувачі освіти навчальної групи №15 КЗ «Тячівський професійний ліцей» ЗОР під керівництвом майстра виробничого навчання Івана Копотюка, практично засвоїли тему
«Особливості організації обслуговування відвідувачів». Упродовж уроку учні ознайомилися з правилами та методами організації процесу обслуговування відвідувачів у різних галузях, виконали практичні завдання, які стосувалися майбутньої професії.