Одним із складових двигуна автомобіля є кривошипно-шатунний механізм. Без кривошипно-шатунного механізму двигун працювати не буде, так як не буде оборотів колінчастого вала і не буде передаватись крутний момент на колеса. В результаті автомобіль буде стояти на місці. Для того, щоб ремонтувати кривошипно-шатунний механізм, потрібно знати його будову.
Під час уроку виробничого навчання на тему «Кривошипно-шатунний механізм», здобувачі освіти першого курсу КЗ «Тячівський професійний ліцей» ЗОР (навчальна група №6, професія слюсар з ремонту колісних транспортних засобів), під керівництвом наставника Олександра Геревича практично закріпили комплекс знань, умінь та навичок з даної теми, а саме: призначення кривошипно-шатунного механізму, його будову та типи кривошипно-шатунних механізмів. Майстер виробничого навчання наводив цікаві відеофрагменти, що підвищувало увагу та інтерес учнів до вивчення нового матеріалу.
Марта Копчалюк, методист КЗ «Тячівський ПЛ» ЗОР